Часті питання/відповіді

Інформація про доставку

Які способи доставки доступні?

На даний момент ми пропонуємо отримати Ваше замовлення двома способами:

  • самовивіз з нашого роздрібного магазину
  • Доставка за допомогою логістичної компанії “НОВА ПОШТА” в будь-який населений пункт по всій теріторії України.

Як довго буде збиратися моє замовлення?

Ми намагаємось обробляти на відправляти замовлення якнайшвидше. Найчастіше на комплектацію та пакування Ваших замовлень ми витрачаємо не більше 1 доби. Тобто відправка можлива навіть у день замовлення, за умови наявності у нас всіх необхідних товарів. Інколи комплектація може розтягнутися на 2-3 дні, в випадку коли ми очікуємо замовлені товари від постачальника.

Як я можу відслідкувати своє замовлення?

Поперше Ви можете скористатися перевіркою статуса Вашого замовлення, безпосередньо на нашому сайті. Також після того, як Ваше замовлення буде сформовано, Ви отримаєте номер ТТН (декларацію) НОВОЇ ПОШТИ. За цим номером Ви сможете самостійно в сервісі перевізника, або якщо маєте персональний кабінет відслідковувати прибуття зашого замовлення.

Чи потрібен мені обліковий запис для замовлення?

Так. Для того щоб скористатися всіма перевагами зареєстрованого користувача та максимально зручно отримувати необхідну інформацію про всі Ваші замовлення, Вам необхідно мати персональний активований обліковий запис на нашому сайті.

Але в деяких випадках, якщо Ви зробили замовлення по телефону і Вам так зручніше, то обліковий запис ми можемо створити самі, або залишити так як є. В цьому випадку Ви зможете скористатися нашою технічною підтримкою та отримувати всі відповіді про замовлення від наших консультантів.

Питання / відповіді

Які доступні способи доставки?

  • Самовивіз
  • Доставка “Нова Пошта”

Скільки часу треба на доставку?

  • 1-2 дні, за умови наявності товару у нас
  • 2-4 дні, за умови відсутності товару  та додаткового очікування від постачальника

Як я можу з Вами зв'язатися?

Наші контактні телефони розмішені на головній сторінці

Підтримка клієнтів здійснюється в робочий час з 10:00 до 18:00

+38 (063) 500-88-99

+38 (068) 500-88-99

Email: [email protected]

Чи треба мені реєструватися?

Так! Для більш зручного використання всіх можливостей  та переваг сайту , ми рекомендуємо створити Ваш обліковий запис на сайті, але так Ви гарантовано можете пропустити щось цікаве на нашому сайті 🙂

Але якщо Вам зручніше робити замовлення будь-яким іншим способом (телефон, пошта) то обліковий запис можете не створювати.