Обмін та повернення

Весь товар, який представлений на сайті, сертифікований та дозволений для продажу в Україні. Ми маємо всі дозвільні документи, які засвідчують офіційне походження товару, тому ми гарантуємо оригінальність, якість та надійність продукції.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 року про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005 року (пункт 16), товари контактної корекції зору відносяться до медичних засобів, через це обміну і поверненню не підлягають.

При виявленні недоліків або фабричного браку оправи та сонцезахисні окуляри підлягають поверненню в 14 денний строк, з моменту продажу. Продавець зобов’язується усунути за свій рахунок виявлений недолік або фабричний брак, та замінити товар на якісний, такий самий або за згодою сторін на аналогічний.

Якщо виявлені недоліки сталися в 14 денний термін, за рахунок необережного ставлення до товару та мають сліди механічного пошкодження покупцем, претензії до обміну та поверненню не розглядаються. Для виготовлених окулярів за індивідуальним рецептом покупця, поверненю підлягає тільки оправа, в разі виявленого неякісного товару. Лінзи в окулярах, які були виготовленні за індивідуальним рецептом клієнта та вставлені в оправу з дотриманням всіх технологічних процесів та мають належну якість, згідно постанови Кабінету міністрів, відносяться до товарів медичного призначення і поверненю НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ !

Ретельно перевіряйте своє замовлення при отриманні. Якщо товар не відповідає замовленому, Ви маєте можливість відмовитись від нього безпосередньо в момент доставки, за умови, що упаковку не буде пошкоджено.

У випадку виробничого браку, товар передається на експертизу. Лінзи повинні бути в контейнері з розчином та з блістером. При підтвердженні спеціалістами браку, здійснюється або обмін товару, або повернення коштів.

Претензії на брак не розглядаються у наступних випадках: відсутність рецепту від лікаря; лінзи носяться вперше, відсутність лінзи та блістеру.